~Hotellfrukost~

2010-01-16 @ 11:29:47
Jag och älsklingen försov oss lite för jag ställde klockan fel XD
Vi gick hastigt iväg när vi var klara till stan för att träffa Madde och Daniel, vi skulle till ett best western hotell och äta deras frukostbuffé ^.^

De hade glutenfritt bröd som var mjölkfritt så det fick duga ♥ Åt kokt ägg och mackor, en apelsin och gott te, det var verkligen en fantastisk upplevelse, rekommenderar det starkt.
Dock glömde jag kameran och typiskt nog glömde jag att jag hade kamera på mobilen T_T så typiskt.
Nu ska vi till NetoNet och handla lite ^.^

Hörs senare ^.^

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

hotellfrukost är aldrig fel!

även om det inte finns något hotell som slår Yasuragi när det gäller frukostbuffé



Hoppas att det smakade gott^^

2010-01-16 @ 13:38:46
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0