~Header~

2010-01-08 @ 21:20:48
Så nu har jag försökt designa min sida lite ^.^
Lagt in en bild på mig samt en header jag kämpat med i photoshop..
Jag är inte så duktig på photoshop men håller på och lär mig fortfarande!!
Om någon har något tips om hur man kan göra det bättre så säg bara till ^.^

Jag hade en jättebra bild i huvudet hur det skulle bli innan jag satte mig.. det var inte förrän när jag väl satt och skulle göra det som jag hade totalt hjärnstopp.
Men headern är ju inte det viktigaste i en blogg utan mer som en front av vem jag är ^.^

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Heaadern blev fin tycker jag!

2010-01-09 @ 12:47:23
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0