~Härlig promenad~

2010-01-28 @ 15:49:33
Idag så började jag morgonen visserligen med att blogga, men efter det gick jag på en timma-lång promenad med mamma och familjens hund Mellie och självklart vår sötnos Kaworu


Jag försöker komma på hur jag ska göra för att snygga till designen på min blogg, har stört mig länge på att titeln på alla inlägg ligger i vänster och inte i mitten... jag vet att jag behöver lägga ner lite extra krut på min bloggdesign, dock är jag ju lite nöjd med headern......faktiskt.

Jag har velat få in "info" om mig själv under min presentationbild, i de flesta datorer så syns inte någon text alls och i vissa ligger den uppe i hörnet... lite väl skumt..

Någon som vet?!

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0