~Gomenasai~

2010-01-25 @ 16:54:18
Ursäkta den dåliga uppdateringen, jag var helt uppslukad av jobb, förutom under en tid då jag ringde och pratade med Rosa XD

Jag har tänkt göra pannkakor idag, eller våfflor?! Jag var och handlade och fick jätteont i magen T_T så pappa skjutsade hem mig.. *gråter en skvätt* Jättesnällt av honom!!

Jag orkar inte stå och göra pannkakor, kanske skulle testa göra ugnspannkaka?! har jag aldrig gjort innan, har ätit men inte gjort själv, om jag inte gör det så kommer jag nog vara lat och göra wok.. men det orkar jag inte heller.. hmmm doshio?!? Helt förvirrad..

Fast kanske ändå pannkakor?! det var länge sen... men det är ju jobbigt att stå upp hela tiden och så blir det en massa disk... och man äter aldrig maten varm.... det tål att tänkas på lite till.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Eh?



Nani?!



Du skriver ju MER än vad jag hinner läsa varje dag^^ Det är INTE dålig updatering inte!

2010-01-25 @ 18:12:45
URL: http://chayachan.blogg.se/
Postat av: chaya

Oh, det var väldigt trevligt att prata med dig med^^



När jag har hemst ont i magen så vill jag ha värme i magen, sitter på en stol och lagar mat i värsta fall, om inte älsklingen är hemma och kan laga mat åt mig.

2010-01-25 @ 18:14:07
Postat av: Nina

Håller med föregående talare. Ingen dålig uppdatering här inte...

2010-01-25 @ 18:24:16
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0