~Godmorgon~

2010-01-15 @ 08:55:47
Åt frukost tillsammans med älsklingen, blev sen igen XD
Sprang halvvägs till bussen men fick stå och vänta i kylan T_T Det är lite minusgrader idag, var plusgrader igår.

Är på jobbet nu och ska sätta igång och jobba på. Tycker det är skoj nu när det värsta är undanröjt och nu är det dags att börja bokföra!! Men jag har lärt mig massor av det här jobbet, känner mig stolt över min insats so far.

I helgen kommer föreningen hem till oss ^.^ Sweden Otaku society kallar vi oss ^.^
Vi är inte registrerade ännu, dock har vi lämnat in papper men måste komplettera lite.
Vi ser mycket på anime, spelar olika sorters spel, har lite japanska skola (nystartat) och har väldigt trevligt tillsammans. Vi gör detta varannan helg och oftast kommer man på fredagen eller lördagen och sover över till söndagen.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0