~Godmorgon~

2010-01-26 @ 07:58:10
Eftersom jag inte hade mjöl igår så kunde jag inte baka bröd så idag blir frukosten blåbär och juice ^^

Läste Fokis blogg nu på morgonen, Hon sa att hon fixar håret sist, jag fixar håret först eftersom jag mår väldigt dåligt när jag inte är fin i håret. Behöver det tvättas så är jag helt döende och deprimerad eller väldigt lättretad, så håret går först.

Har tagit en timmas sovmorgon idag för min mage gjorde väldigt ont nu på morgonen >.< älsklingen skulle upp och äta frukost med mig, men ligger fortfarande i sängen..

Aah förresten, jag överreagerade, he, typiskt mig XD, älsklingen blev inte alls irriterad, han sa att det var lungt ^.^ Snacka om att förbereda sig för det värsta...

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Ah, men det lät som en nytttig frukost i alla fall!



Jag har varit dum och tagit mig sovmorgon länge^^ så jag har skippat frukost och gör brunch direkt istället!



njuter av doften av rostat mörkt saftigt bröd

2010-01-26 @ 11:30:01
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0