~Genki desu-ka~

2010-01-10 @ 12:26:02
Hittade denna låten när jag letade efter att jag lyssna på AKB48, Det är en sub-grupp och den är så glad att man sitter och nynnar bredvid. Som min vän Ninis sa så är videon inte den bästa, men det är dance-shot, ska se om jag hittar en version av låten som inte är danceshot.



Nu så ska jag fixa iordning och ha litet eget photoshoot i vardagsrummet med min sambo ^.^
Ska bli kul men tyvärr har vi inte den bästa kameran men förhoppningsvis så blir det bra.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Väldigt tråkig musikvideo dock!

2010-01-10 @ 12:48:26
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-10 @ 13:25:46

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0