~Gammal inspelning~

2010-01-20 @ 17:38:49
Städade vid skrivbordet häromdagen och hittade en ca 4 år gammal inspelning från när jag sjunger i kyrkan.
Det är inte kanske den bästa sångrösten men jag är nöjd med den här inspelningen, blundar ibland då jag var väldigt nervös, hela kyrkan var fullpackad och det var länge sedan jag sjungit solo och två gånger före dess så hade jag sjungit inför skolan och ingen hade lyssnat (förutom mina kära vänner) och hånade mig, gången därefter försökte jag "knäcka" dem som var dumma och sjöng I love rock n roll och då lyssnade alla, det kändes bra.
Men detta kändes av någon anledning som väldigt annorlunda. Tycker det är bra resultat om man tänker på att jag var supernervös!!! XD

Får ursäkta kvaliten men det var vob-fil och jag ville bara klippa ut sången eftersom det var annars för stor fil, var tvungen att ändra till annat format eftersom den som skulle klippa inte klarar vobfiler var det lite tvunget.

Bara en liten not, jag är bättre på att sjunga nu än då ^.^ Så döm inte så hårt XD

 

En liten not, jag sjunger med magen, inte med halsen, jag har känsla när jag sjöng men var nervös, dock tar jag tonen underifrån vilket gör att det kan låta ansträngt i vissa öron.


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

......



ryser



Tycker du sjunger som en ängel^^ Alltid gjort och komemr alltid att göra och jag avundas dig som kan ställa dig och sjunga så vackert att man får tårar i ögonen när man lyssnar!

2010-01-21 @ 10:45:23
URL: http://chayachan.blogg.se/
Postat av: Schuldig

Åh vad vackert! Nu har jag gåshud... :D

2010-01-21 @ 10:58:35
URL: http://schuldig.blogg.se/
Postat av: Armand

Ser du älskling. Du sjunger som en ängel som jag sagt. Tydligen inte bara jag som brister ut i gråt när dom hör dig.

2010-01-21 @ 14:43:42
URL: http://armandthevampire.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej, trillade in här från Rosas blogg.

Du sjunger otroligt :) Hela jag ryser :)

Kram på dig!

2010-01-22 @ 00:17:09
URL: http://stadstroll.blogg.se/
Postat av: Cissi Norrköping

Du sjunger jättebra där, men som du själv skrev, så låter de kanske bättre idag, Men jag rös när jag hörde det...

2010-01-31 @ 17:39:43

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0