~Ett oväntat samtal~

2010-01-31 @ 17:30:53
Jag fick ett oväntat samtal av en gammal god vän från folkhögskolan ♥
När jag gick i folkhögskolan i Eslöv fick jag lära känna en del goda vänner varav jag tyvärr inte haft så bra kontakt med efter skolan. Dock Cicci, vännen som ringde blev jag väldigt god vän med och hon flyttade till där jag har mina rötter, Norrköping ^.^

Vi har tyvärr inte pratat så mycket på ett par år men hon ringde idag och gud vad glad jag blev ♥ och otroligt överraskad så först var jag bara helt tyst i telefonen *fniss* Fick reda på att hon (som alla mina andra vänner och nära just nu) är förlovad och att de planerar till att flytta till där hon har sina rötter - Lysekil som ligger i närheten av Göteborg.

När vi gick i skolan så lyssnade hon mycket på radio och tyckte mycket om märkeskläder så jag blev väldigt överraskad när jag fick höra att hennes tidigare blonda hår har blivit en svart tuppkam och att hon lyssnar mer på hårdrock ^.^ Men ändå skoj att hon har hittat sig själv ♥

Vi myser fortfarande och tittar på Top Gear och ska efter detta avsnitt duscha och sedan laga mat, ska testa lite nytt.. Spaghetti, köttbullar och tomatsås. Hoppas det blir gott.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Jag har aldrig riktigt varit ett fan av spagetti, köttbullar och tomatsås... Köttfärssås är godare.

2010-01-31 @ 20:39:12
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/
Postat av: Chaya

AH vad roligt!



Önskar mina gamla skolvänner kunde ringa mig med bara så där...

2010-01-31 @ 22:37:50
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0