~Ett berg av disk~

2010-01-26 @ 18:17:28
Jag har hunnit duscha, laga mat och ätit sen jag kom hem, till mat blev det köttfärssås och spaghetti med kantareller i ^.^ Älskar kantareller ♥

Har sett lite anime under tiden och nu ska jag gå ut med Kaworu så han får göra sitt ute ^.^ Lite längre promenad blir det så blir han lycklig.
Efter det måste jag nog ta itu med det berg av disk som jag byggt upp sen igår, mådde för dåligt i magen igår så det blev aldrig av..

Ah har satt igång en maskin tvätt också ^.^ Det behövdes verkligen.

Får se hur "schemat" blir senare idag, har en väldigt bråkig mage idag..

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

HAHAHahahahah



jag var tvungen att läsa om inlägget TRE gånger!



Jag var HELT säker på att du kade skrivit KARAMELLER! allvarligt!



Och jag saknar kantareller... ska nog köpa lite någon dag och göra lite kycklingfärs^^

2010-01-26 @ 18:19:16
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0