~Ensam och uttråkad~

2010-01-24 @ 21:03:02
Märks det att jag är ensam och uttråkad?? Jag har suttit i över en timma och tänkt jag måste börja namnge anime... men jag har inte börjat ännu >.<

Ska göra det efter detta inlägget..

Jag hade ett samtal med en som arbetar med programmering, han kunde datorer, jag var helt chockad, han tittade lite på olika datorer och gav mig tips.

Han sa att egentligen är Mac väldigt välutvecklade men om man vill ha en pc så rekommenderade han inte den vaio jag hittade XD den är egentligen bra sa han men man skulle tydligen vara uppmärksam på processorhastigheten.
Frågan är då, ska man köpa en mac eller en pc?? pc är ju klart lättast att hitta...

Dock en sak som är intressant är ju att Mac bara kom ett år efter pc.

Vad tycker ni??

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0