~En konstig känsla~

2010-01-28 @ 21:43:08
Det var inte natti natti som jag trodde, kollade nämligen min mail på mobilen och hon som sålde Kaworu till oss hade skickat ett mail och frågade om de kunde få lite bilder på Kaworu för hennes dotter var nyfiken på hur han såg ut så var bara tvungen att skicka iväg flertalet bilder ^.^

Så sitter vid datorn igen, men min rygg gör lite ont så gör inte det så länge..
Känns väldigt konstigt, jag har inte ätit så mycket men känner mig inte hungrig, men ändå inte mätt, min mage kurrar lite men inte som om den vore tom, jag känner mig jättetrött men min hjärna är hur aktiv som helst.. Kaworu skäller så mycket så jag blir galen på honom XD men det är ju bara att säga ifrån.. Det är grannen som har gäster som låter så mycket när de hälsar på... Han är så like en vakthund när något konstigt ljud är i farten.

Håller på och lägger ner cv+intyg i kuvert, ska på rekryteringsmässa i malmö imorgon, ska träffa en kompis och några vänner till henne som också är arbetslösa. Får se om det ger något ^.^

Igår hörde Espresso house av sig, har dock inte hört ifrån dem igen så vi får se om det blir något med det jobbet.

Nu ska jag fortsätta med mina kuvert och sen dekorera naglarna ^.^

♥Lämna åsikt♥
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt

Hej

Titta bara in.

Besök gärna min blogg.

Ha en bra dag.

2010-01-28 @ 21:44:41
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Chaya

Naw, stackare...



Själv är jag definitivt propp mätt.



Med träningsvärk i mage och lår!

2010-01-28 @ 23:03:21
URL: http://chaychan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0