~En jäktad känsla~

2010-01-08 @ 11:45:37
Imorse gav vi oss ut i kylan på en liten promenad med Kaworu, vår älskade Yorkie, han älskar snö och blir alldeles vild och drar i kopplet som en galning. Han är 1 år nästa Söndag ^.^

Efter frukost begav vi oss för att ordna i datarummet och formatera älsklingens dator som har varit avstängd sen augusti på grund av virus, har bara inte tagit tag i det liksom.
Känner enorm stress och jag vet inte varför men lugnar ner mig lite genom att dekorera min mobiltelefon lite grann ^.^ och mitt nybyggda skrivbord.
Blir så glad när jag ser datorn stå där, känns som den har hittat hem igen.
Vi har egentligen inte mycket att göra idag så vet inte vad stressen beror på, men kommer kännas skönt när vi väl får rätt på livet, jag får jobb, Johans dator fungerar och vi kan dra internet till det.

So long.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0