~Efter photoshoot kommer middag~

2010-01-10 @ 13:26:12
Jag har nu blivit fotad av min sambo, tror det blev bra bilder ♥
Har inte sett alla än.
Kommer lägga upp några av dem men jag ber er komma ihåg att jag inte är van vid att bli fotograferad så vet inte hur man ska posa XD men jag gillar att bli fotograferad men drar mig för att vara med på bild för jag inte har haft självkänsla men om bilderna blir bra så blir jag glad och får bättre känsla ^.^

Nu ska vi ta en promenad till min sambos mor och äta mat eller fika, har inte fått grepp om vilket XD

Ska bli skönt med en promenad, det enda som tar emot är att det är minusgrader och blåser rätt så kraftigt.

Skriver senare idag ^.^

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Chaya

Jag tror bilderna vart jättesnygga^^ Ingen tvekan om saken!



OCH jag vill inte heller ut i kylan, det BLÅSER och det SNÖAR och det är ISKALLT. Då har jag inte sagt något om den kalla grå himlen....



Saknar min vän..

hinthint

2010-01-10 @ 13:52:21
URL: http://chayachan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-10 @ 16:20:26

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0