~Doften av nybakat bröd på morgonen är underbart~

2010-01-20 @ 09:07:44
Vi har en bakmaskin som man sätter igång på kvällen så ställer man in tiden så är den klar när man kommer upp på morgonen, hela nedanvåningen fylls av doften av nybakat bröd, så underbart!!!

Har varit ute på en morgonpromenad med Kaworu och sitter nu vid datorn, en kompis tipsade mig om ett gratis onlinespel med Hello Kitty!!! ♥
Bara första sidan gjorde mig förälskad!!
Men det är konstigt, har registrerat mig, emailen stämmer men har inte fått något registreringsmail och det tar en himla lång tid att ladda hem det men det är nog mer för vårt internet är kasst för tillfället.

Nu är det dags för frukost!!!

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Oh, jag vill också vakna till doften av nybakat bröd!



avis



Kom hem till oss med den maskinen!

2010-01-20 @ 11:41:46
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0