~DesignXLaptop~

2010-01-26 @ 21:08:47
Jag har alltid ansett att Vaio är läckra datorer, Sony är duktiga på laptops... Men de har inte så kraftfulla datorer, hittade denna dator och den är jättefin i designen och lite mer kraftfull än en "billig" vaio, dock en skillnad är som ni förstår priset, denna är ca 3000 billigare än en vaio.




Jag är riktigt förvirrad med vad jag ska skaffa mig, tittar runt lite så jag har ett hum om vad jag är ute efter istället för att ta första bästa när det väl gäller.. har diskuterat lite om jag skulle skaffa en Mac.. dock har tittat en del och det minsta jag kan hitta med mac är 13 tum.. Detta bådar inte gott för mig som vill ha en lite mindre dator.. Dock verkar den snygg och det som är positivt med Mac är att den klarar photoshop och sådana program bättre, är inte alls lika "benägen" att skaffa virus och har en snygg design.. problemet är att alla jag sett väger över 2 kilo.. orsaken till att jag vill ha en mini-pc är för viktens skull.. vill inte gå omkring och dra på en väska med över 2 kilo, vill ju lätt kunna ha med den när jag reser.
och helst också eftersom vi har planer på resor utomlands så självklart så vill jag inte att det ska vara för obvious att jag har en dator med mig...

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0