~Dålig morgon leder till underbar kväll~

2010-01-26 @ 12:00:22
Hoppas verkligen det mottot jag alltid kört med stämmer idag.

Allt har gått fel idag >.<

Jag missade bussen jag tänkte ta, gick för att hinna med en annan busslinje i närheten, men jag tänkte fel dag, så den tiden gick inte, gick ner och fick stå i frysande kyla i 10 minuter för att vänta på nästa buss.
När jag väl kommer till stationen så är tåget 15 minuter för sent. Det är frysande kallt inne på stationen och det var bara att vänta...

När jag kom fram till Malmö var mina fötter fortfarande stelfrusna T_T Så när jag väl kommit till jobbet var jag så stel och frusen jag visste inte vad jag skulle ta mig till.

Jag vet många har det värre men jag och kyla kommer inte överens.. jag är hemskt frusen av mig och klarar inte av att frysa en längre stund.

Dock nu ska jag snart äta lunch. Våfflor ^.^

Hoppas verkligen resten av dagen blir bättre. Fick precis reda på att det finns ett extra element i rummet jag är i, jag som frusit i tre veckor.....helt i onödan *gråter en skvätt*

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

kramar om^^

2010-01-26 @ 12:03:59
URL: http://chayachan.blogg.se/
Postat av: Nina

Ola åkte till jobbet imorse... :-(

2010-01-26 @ 13:29:35
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/
Postat av: chaya

min insiration vill inte samarbeta. Får jag låna lite av dig?

2010-01-26 @ 15:06:15
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0