~Dagen lider mot sitt slut~

2010-01-14 @ 21:53:59
Nu börjar listan tagga neråt, jag hade tänkt hinna fixa i garaget med pappa, bära undan brädorna, bära undan färghinken, duscha, leka med Kaworu, bada Kaworu och fixa min sida av sängen och självklart blogga.

Har hunnit allt förutom att bada Kaworu, känns skönt, hoppas älsklingen blir glad också..

Ska ta ett litet extra tag vid sängen och sen är det klart och då ska jag lägga mig och sova ^.^
Imorgon lär bli en tung dag tyvärr.. men skall göra det bästa av den ^.^

Ska förhoppningsvis hinna i säng före 10 idag XD Yeah right ^.^

Vill dela med ett klipp jag hittade, förra våren (har jag för mig) så var Morning musume med i en uppspelning av Cinderella i Japan, här är ett klipp från den teatern.


Någon annan som känner igen låten från Brandy's Cinderella XD Då måste de vara de elaka systrarna
Jämför?!

Den låten jag syftar på börjar 5:35 ^.^


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0