~Dagen före nyår~

2010-01-04 @ 14:19:31
Jag umgicks med Nina dagen före nyår eftersom jag och min älskling skulle till Yasuragi i Stockholm dagen efter, vi skulle möta honom på busstationen klockan fyra på morgonen nyårsafton.
Vi beslöt oss för att vara lite tjejiga och fixa naglarna, festade på champanj och morötter/gurka i dip samtidigt.
Jag tog lite fotografier på juldekorationerna i Norrköping och på hennes söta katter och en av sköldpaddorna!
Bjuder på lite bilder.

Dekoration under Kupolen som är ett café mellan Linden och Spiralen.

Visst är de fina?! det är utanför H&M, fyra stycken efter varandra.

Ett fint träd utanför Cubus där jag även köpte nageldekorationerna ♥

Det finns ett ännu större i Triangeln i Malmö där de även låter konstgjord snö falla ibland.

En jättesöt julgran inne på ICA där de hade ett paraply under och den sprayade ut konstgjord snö hela tiden,

Vill också ha ett sånt till min julgran.

Inte världens bästa kvalite på bilden men den här jätten var också mellan Sprialen och Linden.

Stort fint belyst träd utanför Louis de Geer som startar ljusspåret som alltid tänds på nyårsafton.

Den "berömda" Ljuskronan som belyser under bron utanför Louis de Geer.

Sedan så tog jag lite smygbilder på Ninas husdjur, Maya, Walle och jag tror det är Balder.

Maya

Walle

Balder tror jag.

De är ju så söta ♥

Sen var det ju nageldekorationen ^.^

Fjärilen är bara på tummarna, men blommorna är på var nagel ♥

Jag och Nina tränade Zumba och var så duktiga (tyckte vi) Sen var vi så trötta att vi bara hängde och sen vips var det nyårsafton.


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Hehe...jo det är Balder på bilden.

2010-01-04 @ 18:20:08
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0