~Coola möbler~

2010-01-18 @ 22:34:45
Gick in för att hitta en bild på en Totorofåtölj som jag egentligen vill ha men som är jättedyr, tänkte då, undrar om det inte finns fler möbler inspirerade av animeer?!
Så sökte på det, men hittade dessa istället.. Man måste erkänna de har fantasi XD

Totoro ♥

Fasen vad behändigt ^.^

Denna passar nog inte i ett enda hem men den var så cool enligt mig ^.^

Tänk er, vad bra gamerhörna

Så mysig denna verkar, tänk er under vintern så kan man ju lägga ett ljusnät över, åh vad det hade varit mysigt.

Woah, sådan möbel skulle man nästan kunna se dem skapa i typ "hawaii rum" i Extreme makeover home edition.

Denna hade varit något för mig ♥ Tycker så mycket om yin och yang tecknet. Fast gillar inte vad den står/stod för. Visserligen kanske jag lärt mig fel, men denna är iaf åt "rätt" håll entligt den filosofin.

Så mysigt format egentligen ^,^

Så häftigt egentligen men hade nog inte passat in på så många ställen. De har använt äggförpackningar och skapat monument och till och med sått blommor i dem O.O

Var bara tvungen att visa denna också ♥

Antingen är det cosplay eller så har någon faktiskt skapat likadan motorcykel som från animen Akira


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Ah, jag skulle inte ha nått emot att kasta upp yin-yang hyllan i ett arbeta-hemma-arbetsrum



Stilren, enkel. Haltv om halvt praktisk!



MEN mest av allt; Den ger INSPIRATION, MOTIVATION och återigen Inspiration!D

2010-01-18 @ 23:04:48
URL: http://chayachan.blogg.se/
Postat av: Schuldig

Aww... vill ha sängarna av/med träd... såååå fina. Och bokhyllorna är hur mysiga som helst.

2010-01-19 @ 09:32:45
URL: http://schuldig.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0