~choklad cupcakes~

2010-01-30 @ 16:32:20
Jag gav mig på ett nytt recept på Tasteline. Jag har nog aldrig gjort så goda och fluffiga chokladmuffins ♥

Men jag tror receptet var fel, för enligt dem skulle jag kunna spritsa ut frostingen men det lyckades jag inte med.. enligt receptet så var det 500 g florsocker, såg dock ett annat recept med frosting och det var 300 g florsocker så nästa gång ska jag ta 300 g istället.
Så fick experimentera. Har tagit kort men kameran krånglade och jag måste föra över bilderna och formatera minnet i kameran innan jag kan visa bilderna.. be patient ♥


Vi har möte i helgen och ser på Shuffle! Rätt så bra serie, men lite småskum. Som denna sortens animeer.
Kaworu går runt och nosar och vill ha coklad cup-cakes'en men det är ju livsfarligt för vovven så han får gott ta och gå med på att han inget får.

Ska snart leta efter ett recept med potatis, känner för att göra något med potatis.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0