~Buono~

2010-01-21 @ 13:21:16

Fick tips om detta band av Foki, En av de som sjunger är med i C-ute så egentligen hade jag nog hittat denna förr eller senare då vi följer C-ute en del.

Tänkte visa ett inlägg från båda banden. Buono har funnits sedan 2009 men redan släppt en hel del. C-ute har funnits sedan 2005.

Min favoritlåt med C-ute:






Min favoritlåt med Buono än så länge vilket råkar vara samma som Foki tydligen:


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Buono var helt oki! Och precis när jag behövde något nytt och glatt att lyssna på!



Arigatou!



Ett litet annat tips du ska kolla upp är Kalafina, med låtarna; sprinter, och gloria. de är väldigt vackra!

2010-01-21 @ 14:29:24
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0