~Brrrr och gäsp~

2010-01-11 @ 06:38:02
Brrr det är så himla kallt ute, det blåser storm...

Jag lyckades nästan gå upp klockan sex, snoozade lite, kommer ju inte ihåg hur lång tid det tar att fixa iordning sig, men hade nog kunnat sova lite till ^.^

Är hemskt trött men ska ändå bli kul idag, hoppas jag.. är ju inte alls van att gå upp vid denna tiden XD

Någon annan som är morgonpigg?? jag är egentligen morgonpigg, det tar inte lång tid efter jag gått upp som jag är tillräckligt pigg för att arbeta, men tröttheten kommer snabbt inpå.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Jag var jätteduktig som gick upp klockan halv nio för att jag skulle träffa Rosa på biblioteket klockan halv tio. Jag hann till och med äta frukost.

2010-01-11 @ 13:04:55
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0