~Bloggtävling på fokis.se~

2010-01-27 @ 10:35:03
Jag har följt Fokis blogg flera gånger om dagen sedan jag "upptäckte" den.

Foki ordnar en bloggtävling just nu, man kan vinna ett så vackert namnsmycke med ens eget och/eller ens älskade namn ♥ 

Det ser väldigt vackert ut. här kan ni hitta det blogginlägget ---> Foki♥bloggtävling

Om man inte är med i tävlingen eller har oturen att inte vinna så kan man köpa de smyckena hos Betties Galleria.

Om jag skulle vinna så skulle jag ha liknande design som Foki, ha mitt och Johans namn och ett hjärta: Jenny♥Johan, självklart i silver ♥ Jag och Johan har varit tillsammans i fem år och det känner jag skulle symbolisera vår kärlek!


♥Lämna åsikt♥
Postat av: M

Lycka till :)



Är allt bra idag?

2010-01-27 @ 10:53:52
URL: http://conler.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0