~Blåbär till middag~

2010-01-28 @ 20:13:53
Jag kan verkligen inte komma på något bättre så jag ska äta blåbär till middag... vet inget annat som jag orkar göra... åt köttbullar och makaroner innan idag och det blir lite tjatigt att göra det igen, så det blir att göra det ännu enklare för sig >.<

Dock är jag nog egentligen sugen på att äta något varmt.. inte något kallt..

Hittade lite andra grejer från Mac som jag kommer köpa till när jag har råd med datorn;


Detta kallas space station, den har då fyra extra usb-uttag och om jag förstod det rätt så kan man ordna kablarna så de inte snurrar ihop sig. Den har även en "kylningseffekt" på datorn så den inte blir för varm.




En söt datorväska eller hur?! Det fanns rätt många att välja mellan men de andra var inte så fina, vet ni vart man kan hitta en fin datorväska? De som var hyffsade var flera tusen dyra och det är väl ändå lite överdrivet att lägga ut den summan på en väska.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0