~Bilduppdatering~

2010-01-17 @ 21:50:55
Här kommer lite bilder från dagens gång, har en del att stå i innan jag lägger mig så blir mest bilder, hoppas det är okej ^.^

enjoy♥


Födelsedagsgrisen med sitt nya tuggben och nya rosett, fast han tuggar inte så mycket på benet men är helt galen i den när man håller i den, då springer han och hämtar den men den ligger orörd.. tror han tycker den är för hård.. så synd...


Uppdukningen inför fikan ^.^


Vår enormt försenade amaryllis XD


Currykyckling, har format riset i ett hjärta ♥ Det blev jättegott!!


Jag var riktigt flitig och gjorde obento ^.^ Det här är älsklingens, jag glömde att ta foto på min även om jag sa jag skulle göra det, men den ser nästan lika dan ut förutom att den är mindre.

Nu ska jag uppdatera föreningens hemsida

Natti natti.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0