~Avkopplande~

2010-01-26 @ 20:18:29
Jag har nu ordnat disken och förberett bröd ^.^ Så imorgon så blir det nybakat bröd!!

Så underbart.. Och blåbär till.

Sitter nästan fast här vid datorn XD Sitter i köket och skriver vid datorn och Kaworu har precis börjat äta lite bättre.. Han äter ju så himla dåligt ibland, han har sina perioder.

Ska dammsuga lite nu på övervåningen och sen ska jag lägga mig i sängen och skriva lite på "nihon no gako" den japanska skolan vi har i föreningen, eftersom det var min ide har jag tagit mig uppgiften att planera lektionerna. Vi hade lektion sist så denna börjar med ett läxförhör.

Jag är inte så bra på japanska, kan en hel del fraser och en hel del hiragana men jag stavar ofta fel, fast inte jättefel, oftast är det en stavelse eller så som blir fel, det allra värsta är nog grammatiken T_T

Men genom att ha skola så lär jag mig också samtidigt som de lär sig, just nu går vi mest in på hiragana så än så länge gör jag inte bort mig :3

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Säg till när du behöver lite hjälp^^ grammatiken är faktiskt inte så krånglig när man väl gått igenom den ett tusentals gånger!

2010-01-26 @ 21:23:45
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0