~Ariena idag~

2010-01-27 @ 12:55:12

Hela förmiddagen var jag trött ^.^ Men nu efter lunch så har jag fått ny energi!!
Har gjort allt jag kan på det uppdrag jag tagit mig an, eller ja, nästan allt, jag har gjort allt jag kan nu, det är bara lite underlag som måste stärkas så är jag ready to go för bokslutet!! Ska bli intressant, sen så ska jag få träffa revisorn också...

Lite nervöst, någon ska granska mitt arbete.

Min älskling är hemma och faktiskt ledig idag ^.^
Tyvärr är han ledig en onsdag, jag har kör på onsdagar och just idag och nästa vecka så ska jag vara där 45 minuter längre... inte bra, så vi ses iaf inte så mycket idag..

Men förmodligen äter vi lax idag och kanske dricker champanjen som vi glömde på årsdagen XD


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

oh men lax är gott^^



Och man får ta vara på de korta stunder man får dela med varandra!

2010-01-27 @ 13:46:03
URL: http://chayachan.blogg.se/
Postat av: Armand

Vi ska ta vara på den tiden eller hur älskling

2010-01-27 @ 14:22:48
URL: http://ariena.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0