~Arbetsdag~

2010-01-11 @ 14:15:47
Känns härligt, detta är nästan som en riktig arbetsdag och jag känner jag verkligen kommit in i det.
Har sorterat kvitton hela förmiddagen (dock fick jag reda på sen det inte behövdes *pout*)
Tycker det är kul även om det är enkelt och långtråkigt egentligen så var det kul, I promise!!!
Skriver nu när jag väntar på att pappa ska avsluta ett samtal, behöver fråga en grej.

Hur har ni det idag? Väntar ni på något gott? Får ni ut något produktivt av er vardag eller känner ni att dagen bara försvinner??

Skriver mer senare idag, nu är det jobb och koncentration som gäller även om jag glömt glasögonen hemma.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Jag har varit riktigt produktiv idag och fått ut mycket av min dag.

2010-01-11 @ 16:56:15
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/
Postat av: chaya

Hmm, ganska produktiv har den varit i alla fall^^



Tappat bort mina nycklar, hittat mina nycklar, sprungit till biblan för att träffa nina, gjort efterforskningar till min samurajbok som inte alls handlar om samurajerXD blev bestulen på en femkrona, våldgästade nina, masserade Walle, försökte busa med Maya, köpte ROSA sytråd och ett packet med 150 nålar på klippet, mat och araxbollar dumma mig jag vet på netto och så hem, slrev av mig på min lilla blogg med sina tre trogna läsareXD och sen fastnade jag i måleriet.



Gjort en motivation poster av en gammal bild. Vartriktigt nöjd! Nu sitter jag och finslipar på bilden jag har som header, fast nu är den inte avklipptXD



Kom på att jag var tvungen att laga mat, så det blev det med! och så nu somnade jag NÄSTAN i soffan efter jag tuggat klart.



sov inget inatt. Nada.



Och varit igång hela dagen!

Tror du jag kommer sova som en stock inatt?



OH, måste göra matlådan nuXD



Keep up the good work Jenny-chan!

2010-01-11 @ 17:12:08
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0