~Action~

2010-01-19 @ 21:54:48
Jag följde älsklingen på vägen till jobbet.. vi slängde lite skräp på vägens gång.
Jag handlade en hel del på coop bland annat så vi kan göra taco-paj ♥
Blev bjuden på pannkakor hos mamma och pappa, det var jättegott!!!
Sen tränade jag och mamma zumba i en hel timma ^.^ Känner mig så duktig!!! Det var jättetrevligt och känns verkligen i kroppen, när jag kom hem snöade det och då var det dags att sopa gången för om jag bara hade gått på den så hade älsklingen inte blivit så glad eftersom han kämpade med att få bort all snö imorse.
Har fixat lite med dukar och hängt in min tvätt så nu ska jag äntligen ta en välförtjänt dusch.. pratade i telefon när jag fixade och hamnade i ett väldigt djupt samtal så blev lite försenad.

Får se om jag hinner skriva mer idag, men förmodligen blir den inte mer händelserik ^.^

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Hm... ett varmt bad skulle inte skada!



Hoppas det inte blev för tungt att disskutera.....

Det var aldrig meningen att det skulle utvecklas så ju!



killar...

2010-01-19 @ 22:10:15
URL: http://chayachan.blogg.se/
Postat av: chaya Igen!

Jag glömde...



NI VAR JÄTTEDUKTIGA som ORKADE hålla på i en HEL timma!



stående ovationer

2010-01-19 @ 22:10:52
URL: http://chayachan.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag har inte zumbat på jättelänge nu. =(

skäms



Jag sa åt Ola att sparka mig i rumpan imorgon så jag börjar zumba igen. Och inte har jag legat på spikmattan heller. Och det känns i kroppen må jag säga.



Det har förresten öppnat en sushi bar här på s:t persgatan.



Jag har aldrig ätit sushi...

2010-01-19 @ 23:31:03
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0