~Woah Woah Woah~

2010-02-25 @ 18:28:19
Jag och Kaworu blev livrädda!!! Det var helt tyst hemma, hade pausat animen av någon anledning. Det enda som hördes var mitt knattrande vid datorn, skrev på min "bok", det var helt mörkt i huset och då plötsligt hördes en enorm dunk mot hustaket, i mitt huvud lät det som massvis med dunkar och innan jag såg all snö falla från verandataket så trodde jag att taket brakade in. Det dunkade kraftigt mot taget och slog mot verandataket och det var en himla smäll... Blev totalt vettskrämd!!!

Har varit med om att det har rasat från verandataket men inte från hustaket, därför var smällen så överraskande för när det fallit från verandataket så har det bara varit som...  "Thump" typ..

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

aaaaaah



jag skulle med ha blivit livrädd! Här räcker det ju med att grannarna är uppe och hoppar under nätterna för att jag ska vakna med ett ryck!



*kramar om

2010-02-25 @ 20:14:56
Postat av: Angelica

Nu har jag en nystartad tävling i min blogg, om du är intresserad:D

http://angeliiicaaaa.blogg.se/2010/february/utkast-feb-17-2010.html#comment

2010-02-26 @ 07:17:06
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0