~Weight Watchers~

2010-02-04 @ 12:46:48

Jag blir helt komplett galen, jag letar och letar och letar efter färdigrätter i frysen på ica som är mjölk och laktosfri, det finns knappt något alls. Det har funnits 3 vad jag känner till men det har gått ner till två. En av dem har slutat säljas.

Dock det enda de har mjölkfritt nu är från Weight Watchers!! Råris till istället för jasminris, i min smak tycker jag råris är allt annat än gott. Älskar ris annars men definitivt inte råris.

Dock hittade jag en trevlig överraskning, "Miranda-björnarna" har fått sin egen choklad nu inför alla hjärtans dag och en av dem var mjölkfri ♥ Pappa gav mig en sån för jag blev så glad när jag såg dem, det är jättesöta förpackningar!! Sitter på jobbet så kan inte lägga upp bild på den, hittade dem inte på nätet så lägger upp när jag kommer hem.

Vi får över 2 arbetskamrater till älsklingen idag, ska baka choklad-cupcakes att bjuda på ♥


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0