~Varför behöver man så mycket när man inte har pengar?~

2010-02-02 @ 20:06:22
Har tänkt på det, när man har pengar, då köper man oftast en massa gizmos man egentligen inte behöver, men när man inte har pengar då behöver man massvis med saker och det sorgliga är.....det är inte gizmos.. Det är saker man verkligen behöver. Ex jag har endast en enda bh som sitter bra.. den är jättefin men det är bara en... En kvinna behöver mer än en för att överleva.

Jag har rätt mycket kläder, men ingen av dem passar med varandra i princip. har lite kläder jag köpte när jag hade jobb och på mellandagsrean som har hjälpt lite men annars så går det ej..... Därför jag inte har någon dagens outfit. Jag är inte stolt över min klädsamling och vissa dagar skulle vara katastrofa XD

Har massa kläder jag kikat in som jag kommer köpa - när jag väl får pengar, en av sveriges mest kända mening tror jag. Har nog hört alla mina vänner säga det någon eller flera gånger. Jag säger det ofta ^.^ Jag gillar att drömma om vad jag vill köpa, titta in butiker och spara i wishlist. Detta för det ger mig extra boost att söka mer jobb, så för mig är det en motivationskick. vissa kanske skulle bli ledsna istället för just det faktumet att de inte har pengar att handla det för. jag blir nog mer ledsen av att fönstershoppa och veta att jag inget kan handla.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0