~Vad gör man när man har saker att göra men kan inte komma på det~

2010-02-03 @ 20:22:26
Jag har gjort min disk, dammsugat det mesta av nedanvåningen och ska duscha nu, lagade mat under tiden som jag tränade zumba, mår inte så bra idag, har en hemsk huvudvärk och kände mig hemskt yr när jag tränade zumba så jag tränade inte ens till slutet på den eftersom jag var lite orolig jag skulle vara för yr.
Så jag åt och har druckit flera glas med vatten innan jag skulle duscha.

Jag ska sortera lite dvd'er efter jag duschat men är lite förvirrad, kan inte komma på mer som ska göras.. Jag menar vi får gäster imorgon, har hållt på och städat igår och idag för det ska vara fint, jag kan dessvärre inte komma på vad jag ska göra, vet inte om det är yrseln eller om det bara är att jag är ganska kass på att upptäcka vad som behöver plockas undan, att se allt som ligger fel. Ni anar inte hur svårt det är egentligen. Jag är uppväxt med att ha en mamma som plockar upp efter en i princip (skäms över det faktiskt men vi tog liksom över efter pappa och lärde oss det inte ordentligt förrän i tonåren) Sen är jag tillsammans med älsklingen som tyvärr har städmani som en slags sjukdom, nä men han säger han mår inte bra av den. Så han har mått ganska dåligt i omgångar för jag inte ser allt som behöver plockas undan.

Kommer nog inte blogga mer ikväll tyvärr men önskar en en härlig kväll och hoppas ni sover ordentligt inatt ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0