~Uppe tidigt och stickar~

2010-02-11 @ 08:23:57
Kaworu väckte mig tidigt idag T_T Är fortfarande lite trött men onöidgt att gå och lägga mig igen, klockan är ju över 8. Egentligen skulle jag kanske gått iväg för att jobba hos pappa, komma iväg så tidigt som möjligt, men vill äta frukost med älsklingen ♥

Mina blåbär är slut igen *gråter en skvätt* Ska be mamma ta med mer när hon kommer hem igen.
Jag håller på och stickar, men kan inte berätta vad det är för det är tänkt till en liten tävling framöver ♥ Dock måste jag nog säga det är nog lite mer tjejinriktat >.> Om det är en ledtråd kan ni bara svara på ♥

Dock innan tävlingen kan vara måste jag bli klar, nöjd osv XD

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0