~Unyuu~

2010-02-26 @ 19:46:33
Nu är det dags att diska T_T

Hehe inte så illa, jag lovade jag skulle ta disken eftersom älsklingen tömde diskmaskinen ^.^ Vi brukar göra så, den som tömmer slipper diska.
Men har dragit ut på det XD som vanligt.

Men ska sätta igång nu och sen laga mat.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Millah

Okej det är olika från alla personer.. Men för mig är det så eftersom att det har varit tjaffs.. och det är så onödigt att man ska bråka för ingenting.. bråka med dom man älskar och lever för..

2010-02-26 @ 20:00:04
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :) Minn namn är Elin och jag driver en blogg på blogg.se.Jag skriver om mina intressen som är 50,60,70,80-talen,rockbilly,gamla saker,gammal musik,gamla kläder,cupcakes,nostalgi och mycket mer inom detta.Intresserar det dig så kika in och då hoppas jag att du stannar. :) Ha en bra kväll.



Om du inte skulle gilla detta så är det bara att radera detta och inte tänka mer på detta.

2010-02-26 @ 21:29:43
URL: http://esks.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0