~Trevlig kväll~

2010-02-23 @ 22:38:23
Vi har haft det rätt trevligt nu på kvällen, vi har sett extra matrialet till King Kong. Jag älskar att se extramaterial till filmer ^.^ När de verkligen visar mycket!!
Var och handlade potatis innan idag ^.^ vi gjorde ugnsbakad falukorv och stekta potatisbitar. Det var riktigt gott. Vi delade på disken vilket var skönt för det var väldigt mycket och jag diskade imorse så var inte så sugen på att göra allt det.

Jag testade göra Cupcakes idag med den nya mjukosten i (som är mjölkfri) istället för philadelphia. Ville veta det skulle fungera och jag är glad att meddela att det gick jättebra ^.^
Så om Huga kommer i helgen så ska vi baka ♥ Ska bli skoj.

Jag blev på väldigt gott humör när jag bakade för att dekorera är väldigt roligt ^.^
Skulle kunna baka varje dag om både ekonomin och vikten skulle klara det XD
Har än så länge bara tränat zumba en gång men har varit ute på promenad och sprungit en del i trappan så förhoppningsvis kompenserar det för jag är verkligen jättetrött

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Ida

Yay! Här ska bakas!

2010-02-24 @ 10:35:24
Postat av: Huga!

Huga kommer i helgen och då ska vi baka MASSOR! ^_^

2010-02-24 @ 20:47:06

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0