~Trevlig alla hjärtans dag~

2010-02-14 @ 16:27:04
Jag och älsklingen har sett klart på Kanokon med Henrik från föreningen ♥ Det var faktiskt rätt bra serie ^.^
Vi har också fått överraskningsbesök från älsklingens far, ätit semlor (jag fick något annat) och pratat om allt från semlor till fyllehistorier och sen åter till andra trevliga och otrevliga minnen. Det var hursom väldigt skoj.

Vi har sett klart två serier denna helg och så har jag som ni kanske såg igår gjort cupcakes som blev jättegoda ♥ Älsklingen gillar inte sött men han åt flera cupcakes ~Ureshi ♥

Glömde berätta att igår gjorde jag Curry ^.^ Japansk curry, det blev jättegott.. inte för att skryta men tror jag gör yen av de bästa curry's i alla fall i Eslöv XD hehe nä men jag är säker på hur jag ska göra för att få det riktigt smarrigt.

Spelar wii resort nu, Henrik har precis åkt hem. Själv sitter jag och funderar på vad vi ska göra för mat idag.
Har ni några tips??
Vi har köttfärs och bacon att välja emellan >.< så inte så mycket. Har ingen pasta utan bara ris och potatis.

Glad alla hjärtans dag.

Hittade denna, visst är den söt ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0