~tråkigheter blev roligheter~

2010-02-04 @ 19:52:43
Jag åkte och mötte älsklingen och hans mor på Entré i Malmö, De hade tittat runt en del men efter ett mål med sushi så hade Johan kommit fram till hur han ville göra. De hittade en stilig rock, han var jättefin i den.

Vi gick runt i flertalet butiker, själv kände jag mig mest i vägen men när vi gick förbi Access så försvann den känslan, väl därinne så hittade jag ett par jättefina örhängen som var på 70% rabatt - bara 11 kr!!!!

Älsklingen hittade en rock, en snygg tröja, en fin halsduk och ett par skinnvantar!! Och en överraskning till mig, jag var helt chockad när jag hörde det, men blev självklart jätteglad.

Visar en bild senare på hur det ser ut, ska duscha och sen photoshoot!!


Lägger upp bilderna senare, publisher fungerar inte riktigt som jag vill just nu.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0