~Tips på billig och god mat med snyggt upplägg~

2010-02-16 @ 10:21:28
Jag och älsklingen hade inte mycket mat hemma igår när jag lagade mat, hade tänkt lägga upp bilder igårkväll men det var lite problem att logga in på blogg.se, stod 504 gateway error eller nåt sånt när jag försökte logga in. någon annan som hade det problemet?

Så jag gjorde lite sallad igår ^.^ Var tänkt att vara tonfisk till men vi hade ingen hemma. Så när ni gör kan ni använda tonfisk till eller kanske stekt kycklingfilé?! Många variationer finns.

Så jag hade kokt potatis, ruccola-sallad och champinjoner. För att mätta lite extra så hade vi 2 mackor var till, använde bearniesås som sås till salladen.

Oops, mitt fotografiska sinne trillade in, dock rätt bra bilder för att vara taget med mobilen ♥

 

Jag och älsklingen ska äta frukost nu, nybakat bröd och blåbär ♥


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

ser riktigt lyxigt ut ju!



2010-02-16 @ 10:36:20

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0