~Tillbaka från arbetsintervju hos Gamestop~

2010-02-12 @ 16:21:45
Jag har precis kommit hem ifrån arbetsintervjun. Känns rätt bra, de verkade positiva!!
Jag får reda på svaret nästa vecka.

Sitter och äter mat älsklingen lämnade till mig ♥ Fick reda på innan att Emil, Frida och Henrik aka Pokemon kommer senare idag så ska ta det lite lungt innan de kommer ^.^

Känns som jag vill duscha lite sen innan de kommer, är jättetrött men jätteglad att jag får vänner över ♥ Vi har föreningsmöte i helgen ^.^ Jätteskoj.

Hur kommer ni spendera er fredagskväll?

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Hm, varit på ÖB med nina^^ Sen spenderade älsklingen en stund med att försöka övertyga henne att komma hem till oss och se film! Får se om hon får tid att komma efter alla ärenden hon måste ta hand om nu när hon har bilenXD



Jag mår bättre nu, lite frisk kall luft hjälpte! däremot nyser jag FORTFARANDE 10 gånger i sträck är rekordet än så länge!

2010-02-12 @ 18:19:36

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0