~Tidig kväll tidig morgon~

2010-02-10 @ 08:16:21
Igårkväll la vi oss tidigt, Kaworu väckte mig imorse med att pipa för han ville ut.
Har varit ute snabbt i kylan så han får kissa och nu väntar jag bara på att maskinen ska bli klar. Nybakat bröd nu på morgonen ♥
Älsklingen ligger kvar i sängen, ska nog själv gå upp och slafa lite till.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Jag hade världens konstigaste dröm inatt=S



Jag drömde att jag var på en madonna konsert vilket aldrig kommer att inträffaXD och så tvingade hon upp mig på scenen, och så stod jag där och försökte gömma mig i kulissen=S



Vad i all världen drömde jag det!?XD

Kunde det inte varit en Gackt konsert? ELLER att phantasmagoria hade återbildats och jag fick hoppa upp på deras scen! Men neee, madonna?! WHY?!?!?!?!?!?¨why ooooooh why?!



Nu har jag iaf rensat avloppet... det var inte heller roligt men vi hade översvämning i hela badrummet....

2010-02-10 @ 09:54:28

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0