~Spännande, Klackskor till salu på tradera till billigt pris~

2010-02-19 @ 15:52:32
Jag och älsklingen har idag lagt upp två annonser på klackskor jag inte använder, så spännande, får se om det blir något ^.^ Hoppas verkligen det!!

De är upplagda på väldigt lågt pris - 40 kr och 35 kr. Någon som är nyfiken kan titta här och här.

Är jättenyfiken på hur det blir!! kika gärna ♥

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Leonard

Okej :) Jo det är bra!



Vi har säkert fått en halv meter snö idag, eller det känns i alla fall som det för jag har skottat två gånger och det tog sin tid! Haha. Vad gör du då?

2010-02-19 @ 18:23:42
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: chaya

Synd att jag inte har lika SMÅ fötter som du har.... de vita var coola^^



Fast egentligen inte alls jagXD och jag LOVAR jag har ett EXAKT lika dant par svarta klackskor! fast.... jag har nog en mycket smalare klack på dem.... men lika var de!

2010-02-19 @ 19:36:20

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0