~Snöigt oväder~

2010-02-03 @ 10:34:52
Började dagen med att springa i kramsnö som täckte upp till knäna... var sen till bussen så sprang hela vägen för att få reda på att den var sen...typiskt.
Sedan när bussen väl kommit skyndade jag mig till tåget...


...som också var sent. Fick vänta rätt länge. Träffade på en gammal/före detta vän. Vet inte hur jag ska uttrycka det faktiskt. Hon och hennes pojkvän var med i vår förening men ett lagom löjligt (faktiskt) bråk bröt ut och de sa dumma saker till mig när jag egentligen försökte förklara för att undvika bråk. Men de tog väldigt illa vid sig av situationen. Så har inte talats vid på ett år, så ni kan tänka er hur underligt det kändes att börja talas vid igen.. Jag menar, sista meddelandet var ju inte direkt schysst.

Tåget segade på och blev mer försenat och nu är jag på jobbet ett tag.. såklart så är det inte vad jag vill göra idag som vi gör. Jag behöver mina underlag och det har jag inte fått, vi skulle leta efter dem men det gör vi inte. en aningen frustrerande eftersom jag åkte hit av den anledningen. Nu sitter jag istället och går igenom och försöker förstå mig på deras stora skuld till deras hyresbolag. Visst det kan vara nyttigt att veta hur det ska vara. Men det är inte därför jag kom hit.

Ska senare idag leta efter en bok till min sambos systerdotter Ebba som kommer till oss i helgen, vi kan inte vara med på hennes födelsedagsfirande så därför ska hon få presenten när hon är hos oss.

Btw....Det snöar fortfarande. tåg är inställda, bussar är försenade. det är inte bra detta... Jag ska till staffanstorp senare idag till min bank, ska avsluta min gamla bank.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Jag är glad att jag slipper vara ute i snöovädret idag. Det är vackert, när det inte forsar ner VÅT snö. och inga bra skor att pulsa ut har jag hellerXD



Så idag blir mysig inne dag i KYLAN!



*burrar



Lika kallt inne som ute=S

2010-02-03 @ 15:08:38

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0