~Snöig vovve~

2010-02-02 @ 22:47:09
Jag skulle ut med vovven på sista promenaden och det har kommit mycket idag, tyvärr så är det svårt att säga hur mycket som kommit eftersom det blåser så hemskt här i skåne så det sprids ut lite, men där det var lägst var det 1 dm och där det var högst (på vår gård där jag skottade, det är mer runt omkring eftersom vi skottat tidigare.)

Tog liten bilder på vovven som älskar att hoppa omkring i snön och det brukar sluta då här när det är kramsnö:


Hihi han tyckte inte det var skoj när vi kom in men han älskade det när han var ute ^.^

Sen försökte jag ta kort på min lilla skottning, jag tog bara en spade-bredd eftersom jag bara skottar så älsklingen kan komma hem den sista biten utan att behöva pulsa i snön utan känna sig varmt välkommen hem.
Dock så fick jag lite extra träning i benen XD

Tror det syns hyffsat hur mycket snö vi faktiskt har i skåne ^.^ Men det är faktiskt ganska skoj att se det i ens egna trädgård. Ni som undrar hur utsidan ser ut på huset så har jag faktiskt en liten bild jag tog när första snön kom:

 

Till vänster på bilden så är en grind som går till baksidan av huset till trädgården ^.^


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Det är JÄTTEmycket snö här i Norrköping också!

2010-02-03 @ 00:00:47
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/
Postat av: chaya

haha, jag trodde jag skrev mitt förra inlägg härXD Ni har fått massa snö ni med! Var försiktig ute i snö-o-vädret. de säger på nyheterna här att det har varit hemskt mycket olyckor i traffiken till skåne=S



Vill inte att du ska skada dig!

2010-02-03 @ 09:15:02
URL: http://chayachan.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

aaw va sööt :)

2010-02-03 @ 16:27:58
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0