~Sakurafestival i Köpenhamn~

2010-02-20 @ 22:12:31
Förra året var jag på sakurafestival i Köpenhamn, hade på mig min yukata och åkte dit med 3 vänner ^.^
Det var superväder och de 200 japanska körsbärsträden hade precis börjat blomma ♥
Tror det kommer hållas i år igen, det finns en japansk körsbärsträds festival commitee som håller i det hela. Hemsidan är www.sakurafestival.dk men min brandvägg säger den sidan är farlig så återkommer när jag hittar något bättre ^.^

Tänkte bjuda på lite bilder från min vistelse. (saknar våren så mycket)


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Åh, det vore faktiskt kul att åka dit.

2010-02-20 @ 22:53:26
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0