~Rullad omelett~

2010-02-16 @ 21:30:50
Gjorde rullad omelett ikväll som middag ^.^ Rullad omelett är sååå gott ♥

Rullad omelett är egentligen vanlig omelettsmet, bara att man istället för att lägga på allt på en gång så lägger jag ett tunt lager, när den är klar nertill och man kan "vända den" så rullar jag ihop den istället för att vända, låter den ligga längst bort i pannan, lägga på ett nytt tunt lager så det också hamnar lite smet under det som är rullat så de fastnar i varandra.
När den är klar nertill så rullar jag ihop allt osv. tills det är klart ♥ Verkligen jättegott.

När jag hade ätit klart så borstade jag voffsingen!! Han avskyr att bli borstad så försökte rymma först men när jag väl fångat in honom så sa han knappt ett knyst, han var så duktig!!

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0