~Roligast när man hjälps åt~

2010-02-26 @ 11:05:11
Jag och älsklingen hjälptes åt att städa lite i köket ^.^
Uppskattade verkligen hans hjälp.

Nu har han gått till jobbet, ska städa en hel del idag, dock är det inte så stökigt, men lite småplock och sånt ^.^

Det är mycket roligare att städa när man hjälps åt ♥

Får se annars vad dagen ger ^.^ Mamma och pappa åker till Norrköping idag, det blev inte att jag åker med på grund av att vi har möte i helgen ^.^
Dock har jag ingen aning om hur många som kommer men vet att Huga kommer ♥ Det är flera positiva saker med det, en att jag inte är den enda tjejen XD har varit flera gånger.. sen för det är så himla skoj att baka tillsammans och hon är en underbar kompis ^.^

Go Huga ^.^

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Huga!

Hihi Huga! Jag och Emil kommer nån gång på lördag så vi ska ha en massa mysig helg ^_^

2010-02-26 @ 13:45:56

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0