~Pizza - Mattips till mjölkallergiker~

2010-02-19 @ 21:56:45
Pizza utan ost eller pizza med svindyr ost har varit de enda alternativen tidigare men hör och häpna, jag har ett supertips jag testade idag!!!

Till tacopaj har man en blandning av majonnäs och soya-yoghurt (sådan stor förpackning som påminner om creme fraiche förpackningen fast grön förpackning.) Det är jättegott till tacopaj även utan ost som riktiga receptet. Men jag testade nu att lägga den blandningen på min hemmalagad pizza och det var himmelskt gott!!!

Supertips!!!

Hade ca 2 (överfylld sked) msk majonnäs till 1 dl yoghurt!! Man kan testa på känn också ^.^ Har aldrig haft så saftig pizza tidigare.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: malin

tänkte bara kika in och hälsa att du har en jättefin blogg! =)

2010-02-19 @ 22:10:36
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0