~Paus från animen~

2010-02-26 @ 19:20:02
Har sett 12 avsnitt av Monster nu, ska ta en paus och laga mat istället.
Ska göra Spaghetti Carbonara, det är älsklingens favoriträtt.

Ska sätta igång en film till när han kommer hem, han ville se film häromdagen men satte igång extramaterial för min skull, jag har rätt svårt att sätta mig ner och titta på film, av någon anledning så kan jag inte riktigt koppla av. speciellt om det är mycket våld i filmen, är den läskig kan jag sitta fast och älska det, men så fort filmen är slut så har jag enorma men av det, allt som är läskigt påverkar mig ett par dagar senare... rätt jobbigt faktiskt. tar lång tid att bearbeta.

Thats the sad truth.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Malin

Fin blogg!

2010-02-26 @ 19:36:08
URL: http://mizes.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0